Friday, February 20, 2009

Bogela

Aku mencari-cari foto Elizabeth Wong. Nak tengok, dia betul telanjang ke sebagaimana diberitahu. Email kepada aku jika yang memilikinya. kalian beruntung..

Keriuhan itu membuat orang akan mencari foto tersebut. Ini pun penyakit.

aku setuju dengan TG Nik Aziz, kita boleh telanjang dalam rumah sendiri. Rumah kita merupakan tempat yang paling bebas bagi kita. Elizebeth Wong nak telanjang, dia punya fasal. Dia bukan telanjang di depan pejabat kerajaan negeri Selangor. Ingat kes dr Chua berlaku di hotel, Wong berlaku di rumah. Mereka bukan Islam, lantaklah mereka nak lakukan hubungan seks dengan pasangan mereka selagi tidak mencemari agama mereka. jika tidak menyalahi agama mereka, silakan buat.

Kita tahu orang seperti Wong dan Tian Chua adalah seorang liberal-demokrat yang berpegang kepada hak asasi, persamaan manusia dan humanisme. Perkara seks bebas adalah lumrah bagi pengekor aliran ini.

Dunia sekarang tidak selamat lagi. Revolusi Video-Telefon-Internet ini akan menjadi sumber utama kefitnahan zaman. Zaman fitnah adalah zaman dajjal. Sistem komunikasi ini akan memudahkan misi 40 hari dajjal. jadi kita kena hati-hati. kita selalu diintip.

Cuma yang kita kesalkan dikhabarkan teman sekatilnya adalah orang Melayu-Islam. Ini keparat. Teringat dulu kes Noritta dimana dalam lubang anu dia dijumpai beberapa ekor sperma daripada beberapa orang lelaki. Kalau inilah yang berlaku pada umat kini, hancur luluh akhlaq umat Muhammad.

No comments:

Sebelum Loceng PRU 15 Melolong

 Sebelum Loceng PRU 15 Melolong a. Kerajaan 1. Kita perlu memahami bahawa kerajaan persekutuan pada hari ini berdiri atas sokongan para ahli...