Followers

Sunday, February 17, 2008

GEGAR U

GEGAR U: SEBAR PENGARUH DAN SANTAI-SANTAI
Oleh Pacat Online

Gegar U adalah program di bawah seliaan Nori Abdullah Badawi. Satu kelebihan keluarga Pak Lah al Tidori, setiap program bombastik keluarga ini biasanya diambil-berat oleh Pak Lah al Tidori. Zaman Endon yang suka batik, Pak Lah al tidori mengembali pakaian batik dalam etika berpakaian pegawai kerajaan. Perlawanan Myteam kelolaan KJ pun, Pak lah al todori pun mencerah mata melihat dan menghadirinya.[1]

Gegar U mula dikelola oleh Nori, anak kesayangan Pak lah al tidori telah diambil-berat oleh pak al tidori. Satu program yang santai dan mengajak mahasiswa ke arah hedonistik. Gegar U adalah satu program penarikan pengaruh anak muda terutamanya mahasiswa agar berada dalam kem bakal maharaja empayar politik-kapitalis, KJ.

Kita lihat keberkesanan program Gegar U dalam mendepani agenda intelektual mahasiswa negara ini. Harap mahasiswa berfikir relevan atau tak program ini.
2/2/08
[1] Terbaru pak lah al tidori merasmikan kedai pakaian milik KJ dan Nori.

No comments:

Nota Diri

Nama: Mohamad Ridhwan Bin Alias

Pendidikan

+ Mendapat pendidikan dalam Ijazah Sarjana Muda Sastera dan Sains Sosial Universiti Malaya (Major: Sejarah, Minor: Antropologi dan Sosiologi)

+ Diploma Pendidikan, MPTAA

Fokus Penulisan

+ Sejarah dan politik terutamanya di Malaysia, Timur Tengah, Gerakan Islam dan Gerakan Mahasiswa/Anak Muda.

Penafian

+ Penulis bukan ustaz
+ Penulis bukan pakar
+Segala pembacaan perlu dibuat lebih lanjut untuk pemurnian fakta.
+ Segala penulisan adalah pendapat peribadi.