Friday, July 25, 2008

Anbakri dan Aku: Aku Lebih Kacak

1.aku kaget dengan beberapa pandangan bahawa aku macam anbakri. Tidak sama. Anbakri adalah mantan pimpinan kampus, aku hanya pemerhati GM dan pencandu seminar sahaja. Lagi pun aku lebih 'hemsem' daripada anbakri.

2.mungkin minat kami sama: Puisi

3.Anbakri adalah pimpinan PMUM semasa kegemilangan ABIM. Pimpinan lain adalah Yazid Othman yang diura ura sebagai calon UMNO kerusi Pasir Puteh. tapi tak menjadi.

4. Kita kena ingat anbakri hanya Presiden. Pengaruh sebenar dalam PMUM ketika itu di bawah mahaguru saya yang saya hormati dan kasihi, Prof Dr Mohd Redzuan Othman merangkap SUA PMUM dan pimpinan tertinggi PMIUM.

5. Kini Anbakri bersama PAS mengekori TG NIK AZIZ dan penulis ucapan-penyalur idea-pembekal maklumat TG. seorang yang boleh mempengaruhi keputusan tok guru.

6. Dan aku hanya penulis kerdil di Malaysia Timur. penting aku lebih kacak daripada Anbakri. hehe(bergurau saja). Allah jauhi aku daripada sifat riak.

salam kemaafan.

No comments:

Sebelum Loceng PRU 15 Melolong

 Sebelum Loceng PRU 15 Melolong a. Kerajaan 1. Kita perlu memahami bahawa kerajaan persekutuan pada hari ini berdiri atas sokongan para ahli...