Saturday, March 14, 2009

Alumni GMI

1. Maaf,saya mencelah urusan kalian. cuma nak beri sedikit pendapat

2. Antara alumni GMI yang telah dizahirkan ialah UKP dan JASA.

3. UKP milik PMIUM dan JASA milik MAMPU UKM. Kebetulan isteri saya ahli UKP dan kawan saya ahli JASA.

4. Bagi saya, semua alumni GMI perlu diperkasakan. Contoh alumni yang aktif sekarang ialah JASA, ISMA dan HALUAN.

5. JASA aktif bersama masyarakat Bangi. Kesukaran utama alumni untuk hidup ialah komitmen ahli dan geografi tempat bertugas yang berbeda..

6. Apapun saya tabik pada AJK alumni yang berusaha menghidupkan alumni masing2. Kalau UKP, istiqamah saudara Radzi dan kawan2 cukup teruji.

7. Moga kalian semua, maju jaya

No comments:

Sebelum Loceng PRU 15 Melolong

 Sebelum Loceng PRU 15 Melolong a. Kerajaan 1. Kita perlu memahami bahawa kerajaan persekutuan pada hari ini berdiri atas sokongan para ahli...