Monday, September 10, 2018

Azmin, Mahathir dan PAS

1. Ramai penulis politik menyatakan sifir dan formula politik DSAI dan Tun M boleh dirumuskan sebagai
A. Tun M bersifat pragmatis dan mengamal politik kebinatangan, sesiapa mesti mendengar kata beliau dan politik untuk anak-anak (nepotisme-daddykasi) dan kroni.
B. DSAI bersifat pragmatis dan mengamal politik kebinatangan, mengutamakan diri sendiri, buat apa sahaja untuk menjadi Perdana Menteri dan politik untuk anak Nurul Izzah (Politik Dinasti).
2. Jika Azmin rapat dengan PAS, bagaimana hubungan Tun M dengan PAS? Tun M seorang pragmatis dan pengamal politik kebinatangan akan membuat apa sahaja untuk menang atau mencapai matlamat.
3. Cuma penghalangnya ialah ulama seperti Haj Hadi yang berprinsip jelas mengutamakan nas-nas al_Quran dan as Sunnah dan mengutamakan keredhaan Allah mengatasi kemenangan pilihan raya dan kekuasaan politik.

1 comment:

Floyd Weise said...

This kind of information is quite beneficial to me. This particular piece of information has been on my wish list for a long time. Thank you very much for your help, and best wishes! You may build a realistic-looking fake Tweet with your profile photo, a fake twitter chat generator, the text of the Tweet, and the date it should appear by clicking here.

Sebelum Loceng PRU 15 Melolong

 Sebelum Loceng PRU 15 Melolong a. Kerajaan 1. Kita perlu memahami bahawa kerajaan persekutuan pada hari ini berdiri atas sokongan para ahli...